آیا گزینه های دیگر علاوه بر دیالیز در درمان نارسایی کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا گزینه های دیگر علاوه بر دیالیز در درمان نارسایی کلیه وجود دارد

آیا گزینه های دیگر علاوه بر دیالیز در درمان بیماری کلیه وجود دارد؟ شما می دانید، دیالیز رایج ترین راه در درمان نارسایی کلیه، علاوه بر این که است، پیوند کلیه و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy همچنین می تواند در درمان نارسایی کلیه استفاده می شود.

پیوند کلیه

پیوند کلیه یکی از راه های موثر در درمان بیماری های کلیوی است، در گذشته آن را تنها راه برای جایگزین دیالیز است. با کمک آن، بیمار نارسایی کلیه می تواند مانند یک فرد عادی در یک دوره زندگی می کنند، پس از آن توسط بسیاری از مردم دوست داشتند. با این حال، آن را به مقدار زیادی بیمار از پول هزینه و یک دوره طولانی برای کلیه راست صبر کنید. اگرچه، برخی از بیماران را نمی توان در خط نامزد به دلایل بسیاری ذکر شده است.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این نوآوری از سنتی گیاه طب چینی، است که بهبود یافته است به یکی از مؤثرترین راه در درمان بیماری های کلیوی است. با کمک این درمان، بیمار است که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند شانس به عقب زندگی عادی داشته باشد. بیمار مبتلا به بیماری پیشرفته کلیه ها، آنها همچنین می توانند فرصتی برای لذت بردن از یک زندگی با کیفیت داشته باشد. همچنین ممکن است یک مقدار مشخصی از پول هزینه، اما در مقایسه با دیالیز، آن را تا عوارض جانبی کمتر و اثر درمانی کارآمد تر. علاوه بر این، می توانید بیماری کلیوی از علل آن را حل کند. با این حال، می تواند بافت کلیه نکروز تعمیر نیست، که بدان معنی است که بیمار باید آن را قبل از کلیه دست داده تابع کاملا.

از بالا، ما می توانیم می دانیم که پیوند کلیه و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دو روش رایج علاوه بر دیالیز در درمان نارسایی کلیه، اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آنها و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، انجام مردد نکنید برای تماس با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: